Χάστε κιλά τρώγοντας λιπαρά

Αν ήμασταν ό,τι τρώγαμε, τότε οι λάτρεις των χοτ ντογκ και του μπέικον θα ήταν γεμάτοι μύες, όσοι τρώνε ζυμαρικά δεν θα είχαν λίπος και αντίθετα όσοι τρώνε λιπαρά θα ήταν γεμάτοι λίπος.
Κι όμως δεν είναι έτσι.
Τα λιπαρά τρόφιμα δείχνουν να μας προσθέτουν βάρος, ωστόσο κάποια από αυτά μπορεί να μας βοηθήσουν να διώξουμε περιττά κιλά......

Μοσχάρι ελευθέρας βοσκής
Είναι αλήθεια πως κοστίζει κάτι παραπάνω, ιδίως αν προέρχεται από βιολογική κτηνοτροφία. Αξίζει όμως τον κόπο, αφού έχει αποδειχτεί πως αυτό το μοσχαρίσιο κρέας είναι πιο πλούσιο σε Ω3 λιπαρά, τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο εκδήλωσης καρδιοπαθειών. Εκτός αυτού, είναι από τη φύση του πιο αδύνατο και έχει λιγότερες θερμίδες από τα υπόλοιπα μοσχαρίσια κρέατα, ενώ η γεύση του είναι σίγουρα καλύτερη.

Ελαιόλαδο 
Αρκετές δίαιτες προτείνουν αντικατάσταση του ελαιόλαδου με σπορέλαια. Οι τελευταίες μελέτες όμως αποδεικνύουν ότι το ελαιόλαδο είναι πιο αποτελεσματικό σε ό,τι αφορά την απώλεια κιλών. Η ορμόνη αδιπονεκτίνη, την οποία περιέχει, έχει την ιδιότητα διάσπασης του λίπους που είναι αποθηκευμένο στο σώμα μας. Αυτό οδηγεί σταδιακά στη μείωση του δείκτη μάζας σώματος.
Καρύδες
Οι καρύδες είναι πλούσιες σε κορεσμένα λιπαρά, ωστόσο περισσότερο από το ήμισυ αυτού προέρχεται από το λαυρικό οξύ, ένα μοναδικό λιπίδιο που έχει αντιβακτηριδιακή δράση και μειώνει τη χοληστερίνη. Επίσης, διαπιστώθηκε πως βοηθά στην απώλεια πόντων γύρω από τη μέση, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε ό,τι αφορά τη συνολική υγεία και όχι μόνο την εμφάνισή μας.

Σοκολάτα
Κι όμως, μπορείτε να ρίξετε την κοιλιά με σοκολάτα, αρκεί να προτιμάτε τη μαύρη. Η έκπληξη όμως δεν προέρχεται από αυτό, αλλά από το πότε θα πρέπει να την τρώτε. Προτιμήστε λοιπόν μαύρη σοκολάτα δύο ώρες πριν από το γεύμα. Αποτέλεσμα θα είναι να πάρετε λιγότερες θερμίδες στο φαγητό, καθώς το βουτυροκακάο που περιέχει η σοκολάτα επιβραδύνει την πέψη, οπότε θα νιώθετε λιγότερη πείνα όταν θα καθίσετε στο τραπέζι.

Αμύγδαλα
Γενικά λέγεται πως οι ξηροί καρποί παχαίνουν. Κι αυτό είναι αλήθεια αν φάτε ένα ολόκληρο μπολ. Πειράματα σε εθελοντές έδειξαν ότι όσοι έπαιρναν μέρος των καθημερινών λιπαρών τους από αμύγδαλα, έχασαν περισσότερο βάρος από άλλους εθελοντές που κατανάλωναν λιγότερα λιπαρά από τους πρώτους. Επίσης, τα αμύγδαλα οδήγησαν σε μείωση πόντων στην περιοχή της κοιλιάς.

Related Posts