Ασκήσεις για sexy πόδια

Αποκτήστε λεπτούς μηρούς και γλουτούς χωρίς «ψωμάκια» με μια μοναδική σειρά ασκήσεων.
Είναι βέβαιο ότι μπορείτε να κάνετε τις γάμπες σας να δείχνουν πιο κομψές φορώντας ψηλοτάκουνες πλατφόρμες.
Ωστόσο, αληθινά πιο λεπτά πόδια και γλουτούς μπορείτε να πετύχετε μόνο με αρκετή προσπάθεια καθώς ως γυναίκες έχετε την τάση να συγκεντρώνετε περισσότερο λίπος στα επίμαχα αυτά μέρη. «Περνώντας αρκετή ώρα πίσω από ένα γραφείο ή πίσω από το τιμόνι προσθέτετε πόντους στην περιφέρειά σας», εξηγεί ο Clayton James, ο trainer του Reebok Sports Club στη Ν. Υόρκη που δημιούργησε ένα πρόγραμμα ιδανικό για την περίπτωση.  
Τι πρέπει να κάνετε:
Κάνοντας stretching (εκτάσεις) στους μυς των ισχίων (γοφών) και ενδυναμώνοντας τους γλουτούς σας, θα γυμνάσετε μη δουλεμένους, παραμελημένους μυς του σώματος.
Με τέτοιες ασκήσεις κάνετε λεπτότερα τα πόδια και προκαλείτε σύσφιξη. 2-3 σετ κάθε άσκησης για 3-4 φορές την εβδομάδα, θα φέρουν σύντομα θεαματικά αποτελέσματα, ώστε να καμαρώνετε είτε φοράτε σαγιονάρες είτε γόβες stiletto.
Συμβουλευτείτε το γυμναστή σας για το customized σετ ασκήσεων που θα σας δώσει, δίνοντας έμφαση στο stretching και την ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος από τη μέση και κάτω.
Μείνετε πιστές στο πρόγραμμα και την συχνότητα των επαναλήψεων μέσα στην εβδομάδα.
Ελένη Σενδόνα

Related Posts